lørdag den 25. august 2012

Kvinders blikke og fantasier om pikke..

Iben Mondrup har i politikken dd. begået en kronik om kvinders forhold til bl.a. sex, tabuer og lyst. Min overskrift er taget derfra..


Læs den her.


http://politiken.dk/debat/kroniker/ECE1731770/kvinders-blikke-og-fantasier-om-pikke/?v=c



Debatten på politikkens hjemmeside handler ikke om modet det kræver at stå offentligt frem under EGET navn og fortælle om ens forhold til sex, fantasier som er skæve i forhold til normen, og mængden er lyst. Den handler om at hun i flg. egen beskrivelse angiveligt som 14 årig har "voldtaget" en ung mand, som er temmelig beruset grænsende til bevistløs (kunstnerisk frihed?), hvor hun først gør hans pik stiv og hvor hun bagefter begærligt rider ham..
Det synes jeg er ærgerligt, og jeg tager hatten af for en kvinde som i fuld offentlighed i et af landets største aviser fortæller om sig selv, sex og hvad nogen sikkert vil betragte som perversioner, andre som relativt uskyldige beskrivelser..
Artiklen handler også om hvordan man altid har fokus på mandens lyst som lysten til sex alene, en renere og mere ægte lyst, hvor kvindens lyst altid skal have et formål.. Og debatten viser netop dette tydeligt. Fokus på den slemme kvinde, som måske gjorde noget grimt og uartigt, frem for fokus på beskrivelsen af en kvindes lyst..
Endnu en gang får folks forargelse lov til at flyde over frem for at beundringen af en kvinde som offentligt tør fortælle.



Gid jeg selv turde..



Det vil jeg i hvert fald tygge lidt over, mens jeg i hovedet forbereder et lille blogindlæg om nattens orgasmer.. Måske det var voldtægt, at jeg jeg gjorde min mands pik stiv mens han sov, og lokkede ham til at stikke fingeren i mit andet hul, mens jeg onanerede..?


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar