søndag den 5. februar 2012

Nat..

Hvilken kvinde har ikke drømmen om at blive vækket, stille og roligt, vildt og voldsomt, med kravet om nærvær, tilgængelighed, sex.. Fantasien om at blive vækket, af en varm hånd, som stryger hen over hofternes kurver, ballernes runding, kussens varme.. Fantasien om hånden, som efter blidt at have vækket pludselig falder hårdt ned mod de selv samme baller, så chokket iler gennem hele kroppen, skarpt forfulgt af liderligheden og min hånd ned mod hans pik.. Fantasien om slagene, som falder mod ballerne skiftevis min ene kind, om hans hånd, som en gang i mellem mærker efter i kussen, blot for at blive bekræftet i slagenes tydelige effekt...



Ikke noget i fantasien om at jeg pludselig bare skulle tisse, rigtig, rigtig meget.. Og bagefter til min egen store usexede skuffelse bare faldt i søvn igen..



Men, så er det jo godt der også er en morgen.. Hvor børnene for en gangs skyld sov længe. Godt at fornemmelsen af natten stadig sad i kroppen. Godt at min kusse har en imponerende hukommelse når den først er vækket, (den sover til gengæld ikke ret meget, dén kusse!!), så der kun skal få berøringer til af hans drillende fingre før orgasmen eksploderer gennem kroppen.. Godt at han stadig og altid elsker når jeg rider ham om morgenen, til han eksploderer, dybt, hårdt, blødt, inde i mig...



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar