søndag den 19. februar 2012

Nedtælling..

Til Rammstein..



Ikke megen nedtælling, da der kun er 2 dage til, men jeg har heldigvis været på vinterferie, og haft andre ting at tænke på..



Jeg har tidligere filosoferet lidt om Rammsteins mere sex- og SM prægede tekster, og glædet mig over et video link til "Pussy", min med-blogger lilleq var så venlig at sende mig..

http://www.undergroundbound.net/index.php?option=com_content&view=article&id=100%3Arammstein-music-video-pussy-uncensored-version&catid=38%3Aaudio-visual&lang=en


Den ucensurerede version, vel at mærke..



Jeg lovede vist oprindeligt også noget med at troppe op til Rammstein koncert trusseløs.. Har dog i midlertid fået et lettere misbilligende blik fra ham og en kommentar om at det ville være lidt upassende, da vi skal af sted sammen med de af vore børn som har en passende alder, til (den censurerede) Rammstein.. Og, jeg skal jo gøre, som han siger, ikke..



Under alle omstændigheder har jeg fået nøje instrukser fra hans yngste, som ikke mente min vanlige pæne beklædning ville være passende til en rock koncert. Meen, mon ikke jeg kan finde noget fra skabets inderste, med sort og et par nitter, som går an. Plus - minus trusser.. ;.)



.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse, ville ønske vi også skulle afsted.

    /kh

    SvarSlet
  2. @KFH,

    Tak, det var simpelt hen også en oplevelse uden lige.. :-)

    Kh, FO

    SvarSlet