søndag den 26. februar 2012

Stadig..

Høj..



Af mange forskellige grunde, som intet har med euforiserende eller alkoholiske stoffer at gøre..



Først, Rammstein.. Jeg har læst en del anmeldelser af koncerten bagefter, og ud over en pik-forskrækket kvindelig anmeldelse i Politiken (undskyld, hun brugte ordet penis, det var Berlingske, som var frie nok til i en avis at skrive Pik..) er der enighed hele vejen rundt om, at det simpelt hen var et forrygende show i musik, lys og ild. For mit vedkommende den bedste koncertoplevelse, jeg nogensinde har haft. Ikke at de tidligere er så svære at slå, Laban, da jeg var barn, TV2 da jeg var en smule ældre, Runrig i Vejlby-Risskov hallen mens jeg læste, og en intimkoncert for ikke så længe siden med Cæcilie Norby, jeg faldt i søvn til..



Som kvindetype betragtet er jeg nok ikke umiddelbart én man forventer vil lytte til Rammstein hjemme på stereoanlægget, ikke desto mindre er det hvad jeg har gjort lige siden, med melodierne og teksterne til "Pussy" og "Engel" kørende rundt i hovedet på mig. For, som det synges, hvem har i virkeligheden lyst til at være en engel..



Derfor også efter min mening yderst passende, at jeg så mig selv fredag aften helt uplanlagt havne over hans knæ, og med hans hænder varmende og mærkende mine baller, til sangen "(Let me se you) Stripped"..



Hvilket er den anden ting jeg stadig er høj over, en weekend fuld af smæk og sex.. Efter en vinterferie, med en kombination af børn som stod meget tidligt op og nogen som gik meget sent i seng, og det faktum at soveværelses døren var nødt til at stå åben. Hvor voksenaktiviteterne af den grund i ret betydelig grad var begrænsede..



Jeg har stadig også et visuelt billede i hovedet, af mig, siddende på stolen i stuen, foran de store vinduer, blind-foldet og bundet, med buttpluggen velplaceret og pinen brændende varm fra mine brystvorter.. Og et billede af hvordan han her til morgen tilføjede striber på mine baller fra spanskrøret ovenpå de punktformede mærker fra hænderne dagen før. Og bagefter belønnede mit andet hul..



Er der noget at sige til, at jeg bagefter på løbeturen til formiddag ikke kunne løbe stærkere i modvind end en ældre dame på de 75 med pelshue kunne gå..?



.

1 kommentar:

  1. Thank you for adding me to your blogroll!

    Hug...

    nilla (vanillamom)

    SvarSlet