fredag den 26. august 2011

Gaven..



Jeg havde fået gaven af kollegerne på arbejdet. En halv times massage af ryg og skuldre, givet på en klinik, som lå et stykke vej væk. Havde fri den dag, og var først ude at løbe en god morgentur, de obligatoriske 5 km.. Bagefter i bad, og var af en eller anden grund særligt omhyggelig. Velduftende, blødgørende creme, file den hårde hud væk på hælene, en pæn, sort sommerkjole..



Nu tror du nok at der kommer en lille fræk novelle om en massage på en klinik, en smuk lyshåret kvinde, som kunne mere end bare varme min rygmuskulatur og løsne mine ømme skuldre. En historie om en kvinde med kyndige fingre, der kunne drille og lokke..



Men det gør der ikke.. Hun var godt nok lyshåret, og det strejfede selvfølgelig mine tanker, at historien kunne fortsætte sådan, men da jeg faktisk ikke har fantasier om en anden kvinde for øjeblikket, men om andre ting, må du selv fantasere dig til dén historie.. Gad vide, om det egentlig nogen sinde er sket, for nogen, overhovedet.. Men det forhindrer jo ikke fantasien i at være god..



Min fantasi, en helt anden.. Som jeg lå på briksen, efter at have svaret på de obligatoriske spørgsmål om jeg havde særlige problemområder, svaret nej og efterfølgende fundet ud af, at det havde jeg alligevel!!, vandrede fantasien andre steder hen. Til hvad der ville ske, når jeg lå der, nøgen på briksen, med benene let spredte, armene ned langs siden, og hovedet nede og skjult i ansigtsstøtten. Hvad der ville ske, hvis pigen slap mine skuldre og gav plads til en anden, som kom ind. Ham. Jeg hørte døren gå, mens jeg lå der, og straks kørte fantasien. Hvordan ville det være, hvis han kom ind, og uden videre stak fingrene op i mit skridt for at mærke min våde kusse. Hvordan ville det mærkes, i mine løsnede, bløde, afslappede muskler, hvis han tog tawsen frem og varmede min bagdel. Varmede min hud krop, liggende ovenpå den faste briks, med mange muligheder for at binde mine hænder fast. Hvordan vil det mærkes, hvis han bagefter tager spanskrøret frem..



Han kommer her i aften, her er kun os, og jeg har allerede sovet så meget denne uge, at sofaen ikke bliver et problem..



Den rigtige fantasi, hmm, jeg tror jeg har et billede..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar