torsdag den 18. august 2011

Gardiner..

En (vanille) veninde spurgte mig forleden, hvad jeg havde imod gardiner.. Overvejer om en kinky en af slagsen ville spørge om det..


Spørgsmålet naturligt nok foranlediget af, at jeg i mit forrige hjem havde store panorama vinduer, og ingen gardiner. Midt blandt meget nysgerrige naboer i en lille landsby.. Og foranlediget af, at jeg i mit nye hjem har store panorama vinduer, og ingen gardiner. Midt i storby, med måske færre nysgerrige, men til gengæld nok betydeligt flere øjne på færre kvadratmeter..


Hun kan jo ikke vide hvordan mit hoved spøger med fantasier, når jeg ligger på sofaen med spredte ben og nøgen, våd kusse, og enten bliver brugt, bollet, elsket af ham, eller rører ved mig selv, ved mine stive brystvorter og kussen.. hun kan jo ikke vide at jeg fantaserer om at få min liderlighed udstillet, foran verden, selv om det nok er nemt i fantasien, men stadig hjertehamrende frygtindgydende overhovedet at overveje i virkeligheden..



Han siger nok så tørt, at jeg jo bare kan trække gardinerne fra..




.

4 kommentarer:

  1. Ja da. Træk du dem bare fra ;-)

    BM

    SvarSlet
  2. @ BM,

    Hmm, lyder som om I har samme form for tørre humor ;-).

    Kh Fanny O

    SvarSlet
  3. Har aldrig haft gardiner - men her er heller ingen, der kan lure. Så vidt jeg ved... Men der kommer ikke nogen op alligevel!

    SvarSlet
  4. @ METS.

    Hmm, er så naiv at jeg mere forestiller mig som underholdning for Hr. og Fru Danmark en fredag aften, frem for en lurer. Naivt ja, men som værende Fru Danmark selv et tidligere sted jeg boede, var aftenunderholdningen en kvinde i lejligheden overfor, der hver aften efter badet valgte at sætte sig i vindueskarmen, temmelig nøgen.. Selv de mest blufærdige havde svært at undgå at se det, når bredden af vejen var lige omkring de 20 cm.. Ikke at jeg på nogen vis var nysgerrig, overhovedet..??!

    Kh Fanny O

    SvarSlet