tirsdag den 15. april 2014

Stilhed i blogland..

Stilhed i blogland, og man kan jo altid diskutere om stilhed er et godt tegn; med mindre børn man ikke lige kan se er det det ikke nødvendigvis..




Der er ikke nogen større krise, men Herren er optaget af et af sine projekter, og eftersom det er til fælles bedste, og Han har brug for at gøre det, er det naturligvis noget jeg giver god plads til. Ikke at jeg har noget valg ;-), men min pointe er, at selv om det betyder mindre tid sammen er det noget som er vigtigt for Ham, og derfor også vigtigt for mig. Så, weekender uden børn, weekender med børn, weekender væk fra børn er alle sammen brugt til Hans projekt. Og, dermed, ikke til sex og smæk..




Jeg er ikke en kvinde med stor tålmodighed, men jeg har lært det sammen med Ham. Det betyder dog ikke at jeg ikke slår mig i tøjret en gang i mellem og har lidt ondt af mig selv. Jeg kunne selvfølgelig bare tilfredsstille mig selv, med en skøn fantasi i hovedet, men det er lidt som at tisse i bukserne, kortvarig glæde ja, men derefter blot en lidt kold fornemmelse og tankerne om hvor godt det er når jeg ikke er alene om det..




Samtidig har jeg også fået lidt nakkeproblemer, og skal pludselig til at betragte mig selv som en anelse mere skrøbelig. Og DET er i hvert fald noget som ikke passer powerkvinde-superoptimisten-kan-det-hele-selv-damen, at skulle se sin egen skrøbelighed og stigende alder i øjnene.. Har brugt lang tid på at forsøge at overbevise Ham om at jeg bestemt ikke går i stykker ved en smule smæk, for derefter at tude af smerte og selvmedlidenhed, tal om krydsede signaler.. Og, oveni, som min jyske mor lærte mig, er der jo masser som har det meget værre end jeg, så hvem er jeg til at klage.. :-).




Konklusion, halv ynkelig kvinde, uden særlig meget smæk eller sex, og det kan jo tage påskekyllingepippet fra enhver.. Men, heldigvis ikke for længe, mærker smilet komme tilbage igen, for værre er det jo heller ikke med mig, og, Hans arbejde er ved at være slut, samt at det meste af Påsken er uden børn, så mon ikke jeg har en god påske foran mig inden længe.. Det tror jeg faktisk..




God sexy påske on a rainy day :-). Og på en solbeskinnet, som i dag..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar