lørdag den 19. maj 2012

Svensk sex..

Hmm, vi taler ikke om den type sex som Wikipedia oversætter som onani med hånden..



Jeg har fået fingrene i et et nyt Svensk modeblad, meget lidt kinky, og ikke antydningen af mad nogen steder, mest trendy tøj til tynde teenagere og et par artikler om Charlize Theron og Lana Del Ray.. Jeg blev alligevel fanget af en overskrift på forsiden: Tävla og vinn, Stort sex kit!! Mine tanker gik straks i retning af det man kunne forvente herhjemme, et kit bestående af duftlys, romantisk musik på en cd og lidt massage olie..



Stor var min overraskelse da der faktisk var lidt mere "kød" på sagen en som så.. Et firma som producerer såvel vibrerende dildo, klitoris vibrator, massage olie (selvfølgelig), penisringe og duo balls.. Fint indpakket i dekorative retromønstrede paprør med prikker og striber. Og med overskriften "Best Friend Moments".. Nu er det godt nok ikke liige helt det jeg laver med min bedste ven.. :-) Forstod dog godt meningen. På den anden side, hatten af for svenskerne, at man både kan vinde 2 vibratorer, en penisring og glidemiddel.. Men hvorfor var penispumpen, som de også lavede, ikke med.. Og hvorfor skulle de egentlig have navne? Hvem vil f.eks. have en penis pumpe med navnet Ingemar..? Med mindre den selvfølgelig kommer når man kalder.. :-)



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar