fredag den 4. maj 2012

Hvad vil jeg gøre for at få sex..

Fortsættelsen, nu begynder det at blive en smule mere farligt, for enten kommer det til at tage sig ud som en ønskeseddel, eller også kunne det blive som at vifte en rød klud for øjnene for ham, så han enten får mig til at gøre det hele, eller aldrig får mig til at gøre noget af det. Jeg ved ikke hvad der er værst.. Eller bedst..




Hvad jeg vil gøre kredser helt sikkert i det mere farlige, ekshibitionistiske univers.. Indenfor hjemmets eller bjælkehyttens 4 vægge er der stort set ikke noget, jeg ikke ville gøre, når bare det ikke involverer urin eller afføring.. Således kan jeg sagtens se mig kravle rundt på alle 4 med spanskrøret i munden, gå rundt en hel dag nøgen (selv om jeg får ondt i maven af at trække den ind konstant en hel dag), underkaste mig diverse slagredskaber, eller bare sidde på sofaen med spredte ben og kussen bar til han finder det belejligt at kigge forbi..




Hvad jeg har gjort tidligere vil jeg helt sikkert gøre igen, jeg kan ikke huske jeg har gjort noget som helst sammen med ham, jeg har fortrudt.. Jeg har bunker af fantasier, når det kommer til klubben, og hvad man foretage sig dér.. Jeg har tidligere overhovedet ikke kunnet forestille mig at vise min seksualitet i den grad offentligt, hentydninger med høje stiletter, meget korte nederdele og en temmelig synlig kavalér gang, gennemsigtige bluser og den slags er fint. Men at vise sig nøgen, tage nederdelen af og lade sig binde med røven og kussen klar og strittende har altid været utænkeligt. Indtil nu, i klubben.. Indrømmet, det er betydeligt nemmere at fantasere og tænke på det fuldt påklædt midt om eftermiddagen i mit køkken, men mine brystvorter stritter og kussen bliver våd, ved tanken alene..



I øvrigt tror jeg at kun mangel på fantasi sætter grænser for, hvad jeg vil gøre, når det gælder smæk og sex, sammen med ham..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar