mandag den 7. maj 2012

Rastløshed..

Er ikke noget B-menneske..



Det er sådan at forstå, at når jeg vågner om morgenen er jeg ikke bare den, som vender mig om på den anden side og sover en time mere. Slet ikke når solen skinner udenfor, som her i weekenden, og skriger efter at jeg skal stå op. Lidt problematisk når man nu er en liderlig tøs og også gerne liiige vil nå noget af det frække, i dagens i hovedet allerede planlagte program..Og, når kæresten ér B-menneske, og har meget nemt ved at vende sig om på den anden side. På trods af mine prøvende puf med bagdelen for at se om han nu ikke alligevel..



Det lyder måske lidt problematisk, om aftenen er jeg træt og sover, nul sex, om morgenen er han træt og sover, nul sex.. Heldigvis kan han vækkes. Heldigvis kan jeg vækkes.. Som denne morgen,  hvor jeg egentlig rastløst i tankerne havde trukket løbeskoene på, og hvor det lykkedes det ham at overtale mig til at vente lidt. Som om jeg var svær at overtale.. Overtale?



Belønningen for at være for nem.. Hårde faste slag mod min ene balle, hans hænder brændende varme og hårde mod min hud, som nu er nydeligt blåspættet.. Og, hvad der sendte mig væk i en helt anden verden af lyst, hårde slag mod kussen, som fik smerten, og en hel anden følelse, til at samle sig i mig..



.



Løbeturen, jo, den kom jeg på, selv om den var en anelse hård efter aftenens og morgenens orgasme.. Selv en tøs løber tør for endorfiner..



Aftenen før? Hmm, kan jeg faktisk ikke rigtig huske, men det var meget lig fantasien med en meget liderlig kvinde nøgen fra taljen og nedefter, med spredte ben på sofaen, og frit tilgængelig til brug for hvad han nu havde lyst til..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar