tirsdag den 14. juni 2011

Jeg tror jeg har brugt min kreativitet op for i dag..

Sagde han, og satte sig i sofaen med et smil.


Jeg så på det grå hår, de blå øjne og hans smil, og mærkede hvordan mine brystvorter blev stive ved tanken om at vække hans kreativitet igen.. Bevares, han snakkede om arbejdet, men det var ikke helt hvad der var i mine tanker..


En træt mand, som skal vækkes..


Gik ud i køkkenet og åbnede rødvinen, en af de flasker, som altid står klar, en smule for varme til hans smag, kan jeg gøre for at jeg godt kan lide rødvin med gløgg-temperatur..? Når man nu kun må drikke gløgg om vinteren, og ikke i juni måned..


Kiggede ned af mig selv, sort nederdel, pæn facon så mine lidt brede hofter ses på den pæne måde, let gennemsigtig, sort bluse, udringet så BH'ens kant kan ses, score-blusen.. Brysterne, hvis vorter mærkedes tydeligt og følsomme mod BH'en, ved tanken om forførelse, kussen, som allerede kildede.. Trusser, som jeg straks gik ud på badeværelset og fjernede.. Fugtige..


Stillede rødvinen på bordet, 2 glas, gjorde hvad jeg elsker at gøre, satte mig overskrævs på ham, vidste, at kussen ville komme til at hvile på hans ben.. Liderligheden allerede til stede, mit hoved fuldt af fantasier, og ude af stand til at lade være med at gnubbe min kusse bare en anelse hen af hans lår, som jeg havde fået placeret mig..


Mærkede hans hænder glide op om mig, den ene hånd tage fat i mit hår, hans stemme..


"Du er tøsevåd.. Jeg har fantasier om at piske min tøs.."


.

1 kommentar: