lørdag den 15. december 2012

Fortsættelsen af en blog.

Jeg har skrevet på et blogindlæg i hovedet længe..


Skrevet, lavet om, mange forskellige versioner, ikke anet hvad jeg skulle stille op. Egentlig havde jeg længe planlagt mit 2 års blog jubilæum som værende et indlæg hvor jeg med stor glæde og ærlig oprigtighed skulle glædes over mine 2 år i blogland, glædes over alle de frække oplevelser jeg har beskrevet, glædes over liderligheden, liderlighedens eksistens, og over de læsere som har haft lyst og, håber jeg, stadig har lyst til at kigge med.


På den anden side har jeg simpelt hen ikke haft nogen inspiration til at skrive. Jeg har været, er, stresset arbejdsmæssigt, sover dårligt om natten, bekymringer, oveni krise i mit parforhold. Parforholdet til en mand, som har givet mig mere nærhed og fantastisk sex end jeg nogensinde har oplevet før, og hvor tingene faktisk fungerer, i det daglige. Lige bortset fra i de, indrømmet af ham, alt for lange perioder, hvor han bliver opslugt af sit arbejde, som er af en art der gør at han trækker sig ind i sig selv og bruger al sin energi på arbejdet og skabelsesprocessen i det. Og ikke har energi og nærvær til kinky sex. Det har været særligt slemt denne gang, eller også har jeg syntes det har været slemmere denne gang..


Midt i krisen mistede jeg lysten og inspirationen til at skrive. Jeg har før holdt bloggen i live ved smålystige inspirationer fra nettet, billeder, fantasier, men med mit eget stress niveau oveni var lysten til det væk. Eller jeg tvang den væk, for det er, alt andet lige, bare ikke sjovt at gå og vente på og vente på, være liderlig konstant mens man venter, og ikke få nogen form for forløsning.. Så jeg trak mig, fra blog, ham, kinky sex..


Så, skulle jeg skrive mit klassiske 2 års indlæg, eller erklære, at enhver god kinky blog har en ende, også min, og at et studie på nettet har vist at en gennemsnitlig levetid på 2 år ikke er helt ved siden af..


Ingen af delene, tror jeg, resultatet bliver.. Jeg er ufatteligt glad for at nogen har lyst til at læse mine ord, det er hermed sagt, og ment dybfølt, og min krise i parforholdet er, ja, ser det ud til, overstået. Tilbage er nu lysten til at skrive, så håber jeg bare der dukker noget op at skrive om.. Her, om ikke andet, et lille velkommen tilbage til min blog, til mig selv, af mig selv..


Og, hvis jeg mangler lidt at skrive om har jeg et billede på lager, indtil videre..


....


En lille ting, fra i morges, efter at vi begge fredag aften faldt i søvn sammen, på sofaen..


Jeg har sovet elendigt den sidste uge, vågnet hver morgen ½ time før jeg skulle, med hamrende hjerte og adrenalinen susende klar til dagen, og uden en chance for at få den sidste halve time af de planlagte 5½ timers søvn. Her til morgen vågnede jeg frisk, men alligevel uden rigtig at have lyst, for mange rodede tanker, om dagen, hvad der skulle nås, julegave-huskesedler, osv osv osv.. Han havde lysten, helt tydeligt, rørte ved min krop med sine varme hænder, blødt, rart, men uden at lysten rigtig fængede, mit manglende fokus, flyvske tanker.. Jeg lå dog alligevel og tænkte, bare han dog ville påføre mig smerte, bare han dog ville påføre mig smerte, bare han dog ville..


Og mærkede så hvordan han slet ikke blødt, men hårdt, klemte min ene brystvorte, som jeg egentlig ikke kan lide det, som gør ondt, men som kussen rigtig godt kan lide det.. Som gjorde præcis hvad dén smerte kan, jeg fandt fokus, fandt ham, og glemte den elendige huskeseddel.. Mærkede hvordan han droppede alle bløde kærtegn, og slet og ret brutalt stak sin finger op i min kusse, pirrede min klit som egentlig ikke havde lyst, og pluselig fik, rigtig meget lyst.. Han tog mig, tog min kusse, tog mig bagfra, slog mine baller, tog mig, og jeg fandt mig selv, min liderlighed, ham..


.

5 kommentarer:

  1. Ihhhh altså, hvor dejligt at se dig her igen. Du har været savnet.
    Dette i første omgang, for at du skal vide, du har været savnet.
    Jeg føler trang til - lidt senere - at kommentere på dit indlæg (hvis jeg må ?); der er bare SÅ mange nuancer i det, at jeg lige må fordøje det først.
    Kærligst
    Domus

    SvarSlet
  2. Kære Domus,

    Tak! Og, kommentér endelig, det er den særlige bonus en blogger har ved at blogge ud over at blive læst, at én som dig faktisk har lyst til at bruge tid til at kommentere, og jeg får mulighed for at svare :-).

    Krisen blev i øvrigt selvsagt ikke løst ved den lille historie fra igår morges, men ved kommunikation og kommunikation (og, selvfølgelig, lidt kinky sex også..)) forrige børnefri weekend. Plus en lille tur ud i vores ødemark, det skylder jeg nok historien også at nævne.

    Tak igen, og glædelig for-jul!
    Kærligst,
    FO

    SvarSlet
  3. Kære Fanny O

    Der var noget, der greb mig i dit indlæg, selvom jeg ikke kender dig – formentligt fordi jeg kunne genkende noget ved mig selv i din mands ”optagethed”, handling, set fra mandens synsvinkel.
    Dette må ikke ses som en kritik eller korrektion af dig men som et forsøg på at give dig indblik i madens raktionsmynster.

    Det, jeg vil svare på dit indlæg, ved du/aner du sikkert i forvejen; men jeg vil forsøge (efter fattig evne ….. og under de givne omstændigheder) at udtrykke mine tanker til dit indlæg.
    Jeg forstår godt, at du under nævnte omstændigheder har haft svært ved at koncentrere dig om indlæg – og ofte, synes jeg, når man har sat sig for at ville formulere en bestemt type af dem, er det med til at blokere processen. I tankerne er det meget mere storslået, end vort ordforråd gør det muligt at udtrykke.

    Og nu det, der først meldte sig i hovedet på mig:
    Når man har undværet noget en tid – og savnet det, sætter man desto mere pris på det, når det atter vender tilbage. – Formentligt også for dig.
    Når man ikke engang imellem må savne, er man nemt tilbøjelig til at tage det for givet og sætter derved ikke den pris på det, det har fortjent.

    For manden: Når noget lykkes for ham (arbejde o.lign. opgaver) får han også mere overskud og kreativitet. Han bliver mere attrående og idérig. Jo større indsats og møje, han har ydet, des mere søger han ”bekræftelse hos kvinden”.
    Han yder jo også denne indsats for hendes skyld – for fællesskabet.
    Jo mere succesfuldt opgaven er løst, des større trang til at ”erobre” sin kvinde.
    Manden er nedarvet jæger og må for at nedlægge sit bytte koncentrere sig alene om denne opgave; det dur ikke, at han i processen afledes af andre gøremål. Ligeså i dag præger det mandens handlingsmønster. Går fuldt og helt ind for én opgave ad gangen, ligesom han koncentrerer sig om én opgave, når han ”erobrer” dig. (Du ville sikket heller ikke finde det ”ophidsende”, hvis han midt i sin koncentration om dig, pludselig tog sig andet for? , begyndte at multitaske)
    Jeg tror, det svarer til hos kvinden, at jo mere hun føler sig attrået, elsket, påskønnet, lagt mærke til, da bliver hun også mere seksuelt lysten.
    Når en mand efter ”endt indsats” på arbejdet vender sin fulde opmærksomhed mod sin kvinde, er det altså ikke grundet dårlig samvittighed over sit ”fravær”, men fordi han føler sig vellykket (og søger også fra hendes side anerkendelse derfor).
    Manden kan godt lide påskønnelse for sin handlen, ligesom kvinden kan det for sin væren.
    Altså:
    Påskønnelse, beundring for:
    1) Kvindens væren (gøren sig til, pæn, parat)
    2) Mandens handlen (skaffe til huse, udtænke fantasier, teknikker, redskaber, omgivelser).

    Du har savnet hans opmærksomhed, hvilket udmønter sig i seksuel frustration og måske tvivlen på hans fortsatte interesse i dig. Måske influerer det endda på din arbejdsindsats ved manglende koncentration om opgaverne dér. – Men, hvis du undervejs i hans ”fravær” havde haft følelsen af, at HAN føler, han gør en indsats med sit arbejde for JER BEGGE, ville det sikkert i sig selv have givet dig en positiv ventetid.

    Jeg er klr over, det er en noget simplificeret fremstilling og virker måske som noget bedrevidende sludder. Det skal kun betragtes som min fornemmelse og som min forestilling om, at vi stadig er underkastet et handlingsmønster tilbage fra vor fortid.

    Ønsker for dig, at din mand må være travlt beskæftiget med at lave julebag – hans helt personligt prægede
    - og for dig en rar bagjul ;-)

    Domus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Domus,

      Jeg synes på ingen vis du er bedrevidende, og jeg sætter stor pris på at du faktisk har givet dig tid til så grundigt at overveje mine tanker og skriverier. Jeg tror faktisk du er inde på det rigtige i dine overvejelser, og du har klart givet mig noget at tænke over, tak for det, meget.

      Jeg vil ikke kommentere mere på det du skriver, da det vil komme ind på den privatsfære som jeg trods alt omgiver mig selv om især min kæreste med, og som ikke er for hele det elektroniske medie at beskue, men igen, tak :-).

      Også stort tak for ønsket om julebag, selv om en ønsket næppe er velegnet til overrækkelse i familiens selskab juleaften, har vi en lille juleferie i vente også, så mon ikke der skulle vise sig et par muligheder :-)

      Glædelig bagjul til dig også, måtte den være udformet præcis som du vil have den,

      kærligst,
      FO

      Slet
    2. Og et undskyld fra sættenissen, som helt klart ikke kunne stave her til formiddag, eller måske blot havde for juletravlt..

      Slet