søndag den 11. januar 2015

Update og godt nytår..

Nogle gange går der lidt lang tid mellem blog-indlæggene fordi jeg tænker jeg ikke har så meget nyt at bidrage med. På den anden side er en blog jo en slags dagbog, og sex er nu engang sex, BDSm gør så mange også, og endda både hårdere og vildere end jeg, så, har jeg besluttet mig for, nogle gange er det ok bare med en up-date.



Allerførst, godt nytår! Grunden til det aktuelle dødvande er at jeg besluttede mig for at pådrage mig årets nærmest eneste forkølelse på 2. juledag, og da jeg var i gang kunne jeg lige så godt blive ordentlig småsyg, og blive ved med det HELE juleferien. 2 uger! Ind i det nye år. Så årets sidste forkølelse også blev årets første.. Og det allerværste, jeg har nærmest været for syg til både smæk og sex.. Eller i hvert fald hverken så tiltrækkende eller appetitlig at jeg var specielt appellerende til nogen af delene..



Men, jeg er rask nu, så godt nytår! ;-)



Frue-tingen, for at runde den af, så blev det aldrig rigtig til noget.. Eller indtil videre er det ikke blevet til noget.. Det var interessante tanker, og selv om muligheden forpassede sig gør den det måske ikke næste gang. Under alle omstændigheder tror jeg der er andre muligheder og andre gode idéer forude, andre fantasier som måske bliver til virkelighed. Vi får se.. Og læseren skal nok få at høre.. Tror jeg.. ;-) Sikkert.. (Lidt dril er ok..)



Ud over snot har der jo også været den lille (bi)ting, at der jo stadig er et par børn. Der, som de bliver ældre sover senere om aftenen, og for 50%'s vedkommende, fortsat står tidligt op.. Så en søndag morgen som skulle kulminere med en smule (læses helst meget sex og smæk) skulle initieres med at jeg stillede vækkeuret ret TIDLIGT!, så vi kunne "komme i gang" i ordentlig tid.. Vækkeuret ringede lige så fint. Jeg slukkede det lige så fint. Og A-mennesket jeg faldt i søvn igen lige så fint.. Vågnede senere, tog chancen, og glad er jeg for at han havde bedre ører end jeg havde, da døren til børneværelset blev åbnet mens han svingede det lakkerede tykke spanskrør. Som meget hurtigt kunne lægges væk igen..



Godt nytår.. ;-)



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar