mandag den 19. august 2013

Jubilæum, og om erotiske bøger..

Jubilæum, jeg har rundet de 100.000 hits, er lidt stolt! Hvis jeg kunne se hvem der var besøgende nr. 100.000 ville der naturligvis være en "give-away" ting til vedkommende, men det kan jeg jo desværre ikke.. ;-)
 

 

Til gengæld var jeg i sidste uge draget ud for at hente en personlig gave til Fanny (altså mig), for at fejre begivenheden. Gaven har ligget klar til mig i en reception længe, anonymt, så længe at jeg måtte sande at jeg har været et totalt smølehoved, for man henter altså gaver lidt hurtigere end efter 3 måneder..!! Ikke mit stolteste øjeblik i øvrigt, første gang nogen har villet forære mig noget i forbindelse med min blog (bortset fra hende som sagde hun ville, og så glemte mig..!), og så får jeg ikke taget mig sammen til at hente min gave. I 3 måneder. Hmm.. Får næppe mange tilbud efter dette, men spurgte pænt om jeg ikke måtte få den alligevel, og det må jeg! Så, det forpligter, nu håber jeg, at jeg rent faktisk kan lide bogen.. Har læst et uddrag som rent faktisk er lovende..

 
 

I mellemtiden har jeg kastet mig over et par andre bøger, som her kort bliver nævnt.. (Hvor meget sex fik jeg  lige sidste weekend, ikke så meget, ellers ville bloggen nok handle om noget andet.. :-)) Jeg skal selvfølgelig lige overveje om jeg skal anmelde bøgerne rent literært, eller mere for deres erotiske indhold, men da det nu én gang her handler om kussefornemmelse, og hovedet forhåbentlig aldrig (mere) får 100% magt over kussen igen må jeg nok hellere gå efter fornemmelsen i de nedre regioner..

 


Første bog, som jeg faktisk har læst, Nell Drachmann, "Det bløde punkt"..
Ikke at bogens pointe så rent faktisk handler om "det bløde punkt", nej, omslaget gør meget ud af at fortælle at bogens forfatter er et veletableret dansk forfatter navn, som blot  skriver under synonym.. Og det gør vedkommende så, som litterat, men ikke som kusseskriver. Hvis vedkommende har sådan en, så har hun i hvert fald glemt, at man, når man skriver en erotisk roman, godt må gøre lidt ud af at beskrive detaljerne omkring det bløde punkt, nemlig at romanens hovedperson bliver mere end almindeligt liderlig og eftergivende, når blot hun i akten samtidig får noget i munden.. Beklager at jeg her afslører pointen, men det kan jeg lige så godt, alt taget i betragtning at det er nogenlunde så meget man hører om heltindens orale tendenser. Man bliver mest hevet igennem hendes kronologisk seksuelle livshistorie, med streg under kronologi, uden at man dog nogensinde finder ud af hvorfor det egentlig skulle være frækt..
 
Den anden, jeg også har læst, er tyske Charlotte Roches "Fra Skødet"..
Lovende anmeldelser, og en relativt ny form for start på en roman, 10 siders beskrivelse af, hvordan hovedpersonen har sex, og, ganske kyndigt sutter pik.. Resten af de 280 sider handler om alle hendes neuroser, om og om og om og om og om og igen igen igen, så jeg til sidst måtte skimme de sidste 50 sider. Selv om et bordelbesøg sneg sig ind med en yderst velduftende og vel indcremet prostitueret. Uden at jeg af den grund blev mere liderlig. Så den skal læses hvis man virkelig vil vide noget om et neurotisk forskruet kvindemenneske, men ikke hvis man vil ligge i sengen med spredte ben og safterne løbende..
 
Jeg synes stadig ikke jeg har læst noget mere inspirerende og liderlighedsfremkaldende end nettets gode kinky blogs og Anaïs Nin, men jeg glæder mig til Niels Lyngsø..
 
Citat:
 
Jeg ligger på en svagt belyst madras · min kusse er svullen ·
jeg vrider mig stønner jeg · ved du lurer ude i mørket med din
tunge · pik du kommer når jeg kalder · og det gør jeg nu ·
rummet brummer som fjern strubesang i en minegang · du
træder hen til madrassen og knæler · dine hænder er bundet
på ryggen · du bruger mund · din tunge skal trænge ind til
de inderste glitrende forgreninger ·
 
 
.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar