tirsdag den 3. december 2019

Masochisme og submissivitet..

Jeg har i andre sammenhænge tænkt meget over mine grænser og evner indenfor henholdsvi graden af masochisme og submissivitet.. Jeg ved godt at jeg er temmelig masochistisk, at jeg på den rette aften kan tage imod temmelig meget, med fokus på at min Herre ønsker at det skal være sådan.. At det gør ondt er et faktum som glider i baggrunden for formålet. Når jeg beskriver det lyder det selv i mine ører en smule afsindigt, tænkt at blive slået på i en grad så evnen til blå mærker på røven er forsvundet, næsten ;-), og så bliver hun ikke engang liderlig af det. I hvert fald ikke hele tiden eller hver gang. Men ofte, hyppigt, tit.. Min kapacitet indenfor submissivitet, som et muligt ueksploreret område har jeg sjældent overvejet, jeg ved jo godt jeg er det, og i og med at jeg ikke ved hvor langt jeg kan gå har jeg heller ikke gjort mig overvejelser i forhold til at skulle overveje en båndbredde eller kapacitet.. Så hvad kan jeg, er jeg, som submissiv?

Bevares, jeg er god til slavinde positioner (hvis jeg bliver mindet om dem, har endnu ikke evnen til at huske nr. 2 fra 5 og 7..) Jeg er fænomenal til at servere et glas crémant på en sølvbakke.. Hvis ikke mit hoved er engageret i sjov- og ballade tanker, så de dyre dråber har risiko for at spildes.. For hvem synes 1,74m på stiletter er elegant på langs, faldende, mens hun holder fat i bakke og glas for ikke at splintre skår ud over hele gulvet (jeg er faktisk ikke klodset, eller ikke så meget.. tror jeg). Jeg er god til at neje, jeg kan alle de korrekte beskrivende termer for fænomenet submissivitet, ord har jeg rigeligt af, som værende ord-ekshibitionist..?! Men den sanselige, submissive slavinde, som underkaster sig sin Herres vilje 100%, hvad er min formåen dér..? Den er for mig at give adgang til, og for min Herre at overtage og eksplorere..




Et billede af en helt almindelig Familien Danmark lørdag aften, i sofaen, med "Den store bagedyst", og 8 ualmindeligt store flødeboller, efter langtidsstegt, marineret nakkesteg og veltempereret vin..




Et andet billede samme morgen, et andet sted i byen..




"Sæt dig op i stolen, på alle fire, vend røven hen mod mig.."



Mig, som positionerer mig, nøgen, med let spredte ben, fugtig fisse, stive, ømme brystvorter og hænderne helt ud mod kanten af stoleryggen. Glad for at stolen ikke er beregnet til særligt smalle rumper i siddende stilling, men trods alt har en vis sidde-længde.. Mig, som mærker hans brede, store, dygtige hånd slå hårdt ned mod min ene balle, og hører hans stemme meget tæt ved mit højre øre..




"Når jeg holder den brunch vi talte om giver jeg dig besked om at positionere dig præcis sådan, nøgen og tilgængelig. Så vil du være placeret dér på stolen, fuldt tilgængelig og åben, til rådighed for mig og hvem jeg måtte ønske. Og du vil stå præcis dér på alle fire og blive beskuet gennem hele måltidet, mens vi andre spiser."



Og mens tanken bundfældede sig og jeg mentalt forberedte mig på at det uden stor tvivl kommer til at ske, når Han siger det, lod Han sine hænder skiftevis kærtegne min ømme hud, spændt stramt hen over ballernes runding, skiftevis lande hårdt og demokratisk på begge baller, skiftevis skifte ud med sin pik, glidende ind og ud af min meget meget våde fisse..




Men ét er tanker om forberedelse, noget helt andet er, hvis det sker....




....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar