fredag den 29. november 2019

Livet, universet, konventioner og kink..

En ganske lidt storladen overskrift, for dybest set har jeg ikke svar på noget af det, men det skal ikke afholde mig fra at filosofere..



Jeg har ikke skrevet blog længe, filosofierne og fantasierne har været der, men livet har nok ikke.. Jeg har aldrig ønsket at det at blogge skulle være en klagesang, det skulle være sjovt, frækt, altid med glimtet i øjnene.. Dybest set har jeg heller ikke haft det store at berette, ikke sådan at der ikke er sket både sjove og frække ting, men inspirationen har manglet, og jeg har aldrig fortalt bare for at fortælle.. Jeg vil mærke liderligheden i fissen over oplevelserne mens jeg fortæller dem, og også gerne give lidt af den videre, og med de ambitioner skal man vare sig hvis ikke ens eget kød damper..



Det gør det nu.. Jeg har mødt en Mand.. Indrømmet, dem har jeg mødt et par stykker af, og indholdet i bloggen taget i betragning ville aktiviteterne ikke være halvt så sjove, en pæn del endda uladesiggørlige, hvis ikke der var en Mand involveret.. Ud af det kan også deduceres, at jeg i en periode ikke har haft én. Det kan der også filosoferes længe om, men de fleste kender til livet og de udfordringer der er i forhold til parforhold og sindenes forskellighed. Så jeg havde ikke én, og nu har jeg så meget en Mand at bare tanken om ham får brystvorterne til at blive stive og safterne til at samles..



Første møde var pænt, anstændigt, næsten, men selv de mest dydige lader sig overtale til et anstændigt kys og en mindst lige så dydig berøring af den nøgne fisse, når en stor hånd glider hen over ens nakke og griber fast i håret.. Ikke? Dydig?



Andet møde, i et lokale med mørke vægge, rød - sort stemning og kroge i loftet..

Næsten det første han virkeligt sagde:

"Stil dig i sofaen på alle fire, strit med røven og vend den hen mod mig!"

Og jeg lukkede øjnene, og var solgt..



Konventionerne? Nå nej, dem der er der ikke mange af.. Kun en liderlig kvinde som har fundet sin plads. Hurtigere end hun troede muligt, og efter hun næsten var holdt op med at tro på at en som Ham fandtes.. Findes.. Og hun, jeg, jeg er som altid fannyo, en blanding af submissivt servicerende slavinde, med et glimt i øjet og en rumpe der som regel er ude på ballade..


.

4 kommentarer:

  1. Wow...
    Har kendt og kender pragtfulde kvinder, men du fannyo er dog den skønneste i landet her

    SvarSlet
    Svar
    1. Har kendt og kender pragtfulde mænd, men du, Herre.. <3

      Slet
  2. Dejligt at du er tilbage. Glæder mig til læse dine beretninger igen. Du skriver rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Jeg spidser straks kuglepennen ;-)

      Slet