mandag den 17. februar 2014

Fluen og pissoir'et..

Kender I den om fluen og pissoiret.. Den lille plet lignende en flue placeret et passende sted i kummen på pissoir'erne for at få mændene til at sigte efter den og ikke strinte...




Vinterferien slut, således er også turen i svømmehallen overstået, og endda uden mærker.
"Jeg har tænkt mig at vente til bagefter", sagde han storsindet til mig, da svømmeturen blev udskudt fra torsdag til fredag.. En ganske udmærket tur, desværre dog uden at nogen i det udenlandske udviste nogen tegn på at have de samme lyster som jeg. I hvert fald så jeg ingen blå rumper.. (Og ja, jeg kiggede efter ;-))




Lørdag aften, sidste aften på ferien, sidste chance for at få de eftertragtede mærker.. Og hvad spotter han på min ene, hvide, jomfruelige balle.. En rød og hævet bums.. Som fik fuldstændig samme tiltrækningskraft som førnævnte flue, hvad angik spanskrøret..




"Jeg fik den endda til at bløde", proklamerede han stolt bagefter.. Det samlede resultat, én temmelig blå, øm, hævet, balle, med særligt ét fuldstændig fortykket hævet, ømt!! område.. med bums.. Den anden balle, stadig jomfru. Så sig ikke, at mænd ikke kan finde ud af at ramme..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar