tirsdag den 5. juni 2012

En morgen..

Jeg mærkede hans varme krop tæt på min, mens jeg vågnede.. Vækkeuret var stillet, selv om det var weekend, jeg ved jo, at det er en god idé, hvis det hele skal nås. Jeg kan lide at stå op i god tid, det kan han ikke, derfor skal der nogle gange små kneb til.. Så som at stille vækkeuret i weekenden i hvert fald en halv times tid inden jeg egentlig havde tænkt, jeg ville op..



Inde i hovedet kørte fantasierne, hvilken måde jeg havde lyst til at vække ham denne morgen.. Lade min hånd glide ned over hans brystkasse, mave, ned mod skridtet, hans varme pik.. Eller lade min krop strækkes og glide hen og tæt op af ham, og lade min krop tynge ned over ham, ovenpå ham.. Begge måder kan være ret effektive, er min erfaring..



Denne morgen nåede jeg intet af det.. Mærkede pludselig hans hånd gribe ud mod mit hår og stramme til, og mærkede, at han var kommet mig i forkøbet.. Mærkede hvordan han rullede hen over mig i stedet, og med den anden hånd greb ud efter mit bryst, og efter en nu hård og strittende brystvorte, som kun blev stivere ved at han tog fat og klemte til, hårdere og hårdere.. Mærkede, hvordan han rullede af mig og vente mig rundt på maven, hvordan han hårdt trak op i mine hofter og min røv, så røven strittede op mod ham.. Mærkede hvordan liderligheden bølgede gennem min krop, og musklerne i min røv spændtes, var klar.. Til håndens hårde smæk mod ballerne, til håndens søgen efter og i alle de tilgængelige steder, til ham..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar