lørdag den 14. april 2012

Jeg overvejer..

Hvorfor jeg har det sorte hjerteklistermærke påført teksten "SMil - det SMitter" liggende i min pung så det, hver gang jeg åbner pungen, er ved at falde ud.. Og jeg åbner min pung en del. Der står www.sado.dk med småt nedenunder, så helt åbenlyst er det ikke, men alligevel.. Jeg har tænkt mange gange, at nu skulle det ud af pungen, men alligevel bliver det liggende.. Det var ved at falde ud af pungen igen - igen midt i Magasin i dag.. Og skulle en venlig sjæl samle det op ville det være ret åbenlyst.. Hvis man vel at mærke ved hvad det betyder, og det er jo ikke så sikkert..



Måske vil jeg gerne opdages? Eller også er jeg bare en lille smule ekshibitionist.. Måske er det lige som de store ruder i stuen uden gardiner. Hvis nogen kommer til at se ind og se noget er det jo ikke min skyld, vel.. ;-)



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar