søndag den 27. februar 2011

Positiv tænkning / føling..

Jeg læste på en anden blog for nylig en vis frustration over hvordan blogs'ene generelt kan have en tendens til at vise et glansbillede af et liv ind i mellem. Jeg tror der er mange grunde til det, men, for mig selv til at skrive som jeg gør, er grundende følgende, om jeg skriver glansbilled-agtigt må andre afgøre..

Mit liv og min dagligdag er lige som alle andres ind imellem præget af udfordringer (positiv tænknings-sprog, i virkeligheden problemer..). Jeg forsøger at lade være med at jamre, men ind imellem bliver det for meget, også for mig, med min i øvrigt positive indstilling til tingende. Jeg har f.eks. et retsligt opgør kørende med den mand jeg blev skilt fra for 2 år siden, og hvis noget kan stresse mig, er det det.. Men, jeg vælger at tackle tingende på den måde, at jeg selvfølgelig taler om alle mine bekymringer med min kæreste, min familie, mine venner, skriver også til dels om det på min vanille blog, men, her, handler det om noget andet. Det handler om den glæde, jeg finder ved det bdsm liv, jeg har opdaget og lever, det handler om skønne positive tanker og følelser, og det handler om at jeg gennem mit sexliv får så meget godt og positivt tilbage, at det er en måde for mig at tackle de mere trælse ting. Den bedste terapi, for mig..

Oplevelserne med min herre får mig til at glemme mig selv og mine bekymringer, i skønne følelser i blandet pinefuld og lystfyldt smerte og orgasmer, og det er hans gave til mig, OGSÅ når jeg er ked af det, og synes alting driller mig.. (Hvad alting i øvrigt ikke gør, kun min s... af en eksmand :-D)

Når jeg skriver min blog oplever jeg det samme, glæden ved at fortælle min herre på en anden måde, hvad alt hvad han og vi gør sammen betyder for mig, og selvfølgelig, på slet skjult ekshibitionistisk vis, og til egen og andres fornøjelse forhåbentlig, at dele det også med andre..

Og, i den virkelige verden sidder jeg lige nu ikke iført det normalt sexede / pæne sorte tøj eller de stramme jeans, men iført ildelugtende løbetøj, sokker, og mine røde sko, for at gå dem lidt til..

Denne morgen.. Læseren af dette tager en dyb indånding, for at komme væk fra det socialrealistiske, og ind i det erotiske..

Denne morgen..

...

Hans foretrukne position om morgenen, til at begynde med, mig oven på ham, siddende, liggende, efter hans ønsker, mærkende hans pik dybt i min kusse..

"Om lidt når du mærker spanskrøret behøver du ikke tælle, du ved ikke, hvor mange slag du får.."

Jeg fik besked på at hente mit halsbånd og manchetterne, og igen indtage min position. Fik dem på, først halsbåndet, som betyder at jeg ikke længere må drille, men er hans, hans legetøj.. Så manchetterne. Mærkede så hvordan han lænkede mine hænder bag på min ryg sammen med en kæde, sad, fuldstændig eksponeret ovenpå ham, uden mine hænder, måtte spænde alt hvad jeg kunne i mavemusklerne og lårene for stadig at kunne gøre, som han ønskede, blive siddende.. Mærkede igen den skønne følelse af ikke længere at kunne bestemme, af faktisk ikke at kunne komme fri, selv om jeg ønskede det.. Det gør jeg ikke..

"Tøs, du skal rejse dig.."

Herefter gag'ed, med venstre hånd lænket til venstre fod, højre hånd lænket til højre fod, hovedet bestemt men stadig blidt presset ned mod madradsen, og numsen i vejret, fortsatte han sit kyndige mønsterarbejde på min bagdel, først flogger, så spanskrøret, igen.. Belønnet bagefter af hans tunge, sendte han mig af sted..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar