tirsdag den 28. december 2010

Næsten..

Jeg var kravlet i seng lidt før ham, lå og læste i den krimi jeg har læst i den sidste måned, og som faktisk er ret god, tiden mangler bare til bøger.. Også andre ting der er sjovere.
Jeg lå på siden med ryggen til ham, mærkede hans krop kravle tæt på min under dynen, mærkede hans pik, hård, mod min numse, mellem ballerne..

"Tøs, tag olien nede i den sorte taske. Nu!"

Hans stemme, mørk i mit øre, gav mig kuldegysninger ned af hele rygraden, og jeg mærkede fugten i mit skridt tiltage.. Jeg gjorde som han sagde, og fornemmede mere end mærkede, at han gned sin pik ind i olie, så min kusse, let masserende, og uventet, mit andet hul..

Mærkede så, hvordan han, åhh så nemt, gled ind min kusse, mærkede enkelte dybe, korte stød, hvorefter han hurtigt, igen uventet, gled ind i mit andet hul..
Åndeløst, mere og mere tændt, mærkede jeg ham, bagfra, hans hånd stramt om mit hår, mens jeg rørte ved mig selv, glemte, at jeg ikke havde spurgt om lov..

Jeg optjente på den vis 10 slag med spanskrøret. Jeg skulle have haft dem i morges, sagde han, men vågnede ikke 4.27, så jeg fik kun en smagsprøve og enkelte striber, før dagen trængte sig på..

Jeg fik at vide, at så talte det ikke. Jeg skulle have vækket ham noget før. Nu venter jeg, igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar