søndag den 28. november 2010

Min nye blog..

Jeg har en anden blog..

Men jeg har indset, at mit ønske om på ekshibitionistisk vis at "vise mit sande jeg" har bragt mig et skridt videre..

Min anden blog er pæn, om mit almindelige liv med familie, arbejde, børn.. Veninderne har adressen, min søster, svigerinde.. Og jeg ved at i hvert fald et par stykker af dem ville få ualmindeligt røde ører, hvis de vidste.. Ikke at jeg er flov over mig selv, min sanselighed, min seksualitet. Men, der er så mange fordomme, og jeg ved at et par stykker af dem lever i bedste velgående i min familie og blandt et par af veninderne. Og jeg har ikke lyst til at skrive en blog for at chokere dem, eller for at skulle overveje hvad de tænker om mig næste gang vi ses. Egentlig må de tænke det de vil, jeg er den jeg er.. Men, jeg vil skrive denne blog for at fortælle mig selv, andre, nyde, mine fantasier og erotiske oplevelser, ikke for at stoppe dem ned i halsen på nogen som dybest set ikke har lyst til det..

Jeg synes ikke det gør noget at jeg har et slags dobbeltliv på den front. Jeg kan lide at gå med mit hemmelige smil på læberne, fordi jeg ved jeg har mine særlige mærker på ballerne.. Jeg kan lide fornemmelsen i kroppen efter nydelsen, at vide jeg har haft følelser og oplevelser, der har været skønne, intense, dejlige, vidunderlige.. Men uden at jeg behøver at pådutte dem andre end mig selv, min Herre, og hvem der nu kigger forbi. Hvem der har lyst..

WELL-BEHAVED WOMEN RARELY MAKE HISTORY..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar